سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان
قوانین امتیاز گیری باشگاه مشتریان آسیاتکold

قوانین امتیاز گیری باشگاه مشتریان آسیاتک

 

مقررات ذکر شده در زیر، مجموعه قوانین حاکم بر باشگاه مشتریان آسیاتک می باشد، ایجاد هر گونه تغییراتی در این قوانین از اختیارات باشگاه مشتریان آسیاتک است؛ و هر گونه تغییری در قوانین از طریق همین صفحه به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید. پس توصیه می گردد، اعضای محترم به طور پیوسته پیگیر تغییرات ایجاد شده در قوانین باشگاه مشتریان آسیاتک باشند.

  • باشگاه مشتریان آسیاتک و اعضاء این باشگاه، تابع قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند.
  • باشگاه مشتریان آسیاتک اختیار دارد تا تغییرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال و به محض درج در سایت، اجرایی نماید.
  • باشگاه مشتریان آسیاتک اختیار دارد تا درباره حذف و یا کاهش امتیاز کاربرانی که پس از عضویت در باشگاه فعالیت ننمایند، تصمیم گیری نماید.
  • هرگاه برای باشگاه مشتریان آسیاتک محرز شود که فعالیت های صورت پذیرفته توسط اعضاء به صورت صوری و از روش هایی مغایر با روش های تعریف شده در قوانین منجر به کسب امتیاز شده است، باشگاه اختیار دارد که بدون اعلام قبلی از ادامه فعالیت آن دسته از اعضاء در هر مرحله ای که هستند ممانعت به عمل آورده و یا در خصوص حذف تعهدات و امتیازات اعطایی جهت عضویت و یا لغو عضویت ایشان تصمیم گیری نماید.
  • حداکثر ۳۰۰ امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده قابل انتقال به سال آینده است.
  • امتیاز معرفی کاربر جدید در صورتی به کاربر باشگاه تعلق خواهد گرفت که کاربر دعوت شده جهت خرید سرویس اینترنت به صورت مستقیم و از طریق ecare.asiatech.ir ثبت نام کند و کد خود را در بخش معرف وارد کرده یا به کال سنتر اعلام نماید.شایان ذکر است در صورتی که کاربر جدید با شماره همراه و یا ایمیلی که کاربر باشگاه دعوتنامه ارسال کرده باشد، ثبت نام کند امتیاز اولین خرید پس از ثبت نام به کاربر باشگاه تعلق خواهد گرفت.
  •  به روز رسانی و رسیدگی به امتیازات، درخواست ها و ...در اختیارات باشگاه می باشد.
  • هرگونه اقدام اعضاء باشگاه در سوء استفاده از حساب کاربران دیگر و یا درج اطلاعات و مشخصات اشتباه مانند شماره تلفن همراه ، جوایز و ... بعنوان تخلف محسوب شده و شرکت مجاز است ضمن حذف این افراد از باشگاه با افراد متخلف بنا بر قوانین رسمی کشور برخورد نماید.

 

    
 
عنوان امتیاز توضیحات
شرکت در نظر سنجی ۵ به ازای هر نظرسنجی ۵ امتیاز
خرید سرویس، تمدید سرویس هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز برای مشتریانی که سرویس نقره ای خریداری کنند به ازای هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز
نصب اپلیکیشن ۴۰ تنها یکبار امتیاز در نظر گرفته می شود