پرداخت امن مورد تایید بانک مرکزی

بانک‌های طرف قرارداد
ملت، کشاورزی، ملی، پست بانک ایران، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، سرمایه، سینا، آینده، دی، ایران زمین، قرض الحسنه مهر ایران 
 

بانک اقتصاد نوین

بانک ایران زمین

بانک آینده

بانک پارسیان

بانک دی

بانک سامان

بانک سرمایه

بانک سینا

بانک کشاورزی

بانک ملت

بانک ملی

بانک مهر ایران

پست بانک ایران

 

 

 

سوالات متداول:

مشترکین ADSL:
با ورود به پنل کاربری و بعد از انتخاب سرویس و تایید فاکتور، در صفحه جدید با زدن دکمه "تایید و پرداخت" گزینه "پرداخت از طریق پرداخت مستمر" را انتخاب کنید. در صفحه جدید "ایجاد قرارداد پرداخت خودکار" را انتخاب کرده و سپس با انتخاب "بانک مورد نظر"، "سقف برداشت" و "تاریخ انقضای اشتراک" را تکمیل نمایید. درواقع در این مرحله این مجوز را به آسیاتک می‌دهید که به صورت ماهانه مبلغ فاکتور سرویس از حساب بانکی شما (حساب بانکی موجود در بانک انتخاب شده) پرداخت نماید. در مرحله آخر، پس از ثبت شماره کارت و کد ملی مشترک، عملیات "پرداخت خودکار" اجرا می‌شود. امکان پرداخت خودکار برای سرویس‌های 1 ماهه ADSL فعال است.
مشترکین LTE، OWA و FTTH:
با ورود به پنل کاربری و در قسمت خرید/تمدید، بعد از انتخاب سرویس مورد نظر و اضافه کردن به سبد خرید، با زدن دکمه "تایید و ادامه" وارد صفحه پرداخت سفارش میشوید. در این صفحه با انتخاب روش " پرداخت خودکار" صفحه قرارداد و ثبت اطلاعات پرداخت را مشاهده میکنید که با تکمیل موارد فرم، درواقع این مجوز را به آسیاتک می‌دهید که به صورت ماهانه مبلغ فاکتور سرویس از حساب بانکی شما (حساب بانکی موجود در بانک انتخاب شده) پرداخت نماید. در مرحله آخر، پس از ثبت شماره کارت و کد ملی مشترک، عملیات "پرداخت خودکار" اجرا می‌شود. در این روش 10 درصد تخفیف روی فاکتور شما اعمال میشود.

با داشتن حساب در یکی از این بانک‌ها می‌توانید اشتراک با پرداخت خودکار ماهانه را فعال کنید: ملت، کشاورزی، ملی، پست بانک ایران، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، سرمایه، سینا، آینده، دی، ایران زمین، قرض الحسنه مهر ایران و فردا بانک.

در صورت فعالسازی پرداخت خودکار، سه روز مانده به اتمام سرویس فعلی شما، فاکتوری بر مبنای سرویس جاری برای شما ایجاد شده و به مدت سه روز جهت پرداخت خودکار تلاش خواهد شد (چنانچه در روز اول به هر دلیلی امکان برداشت از حساب شما فراهم نباشد در روزهای بعدی مجددا به صورت خودکار برداشت صورت می‌گیرد.)

در صورت تمایل به تغییر شماره حساب اعلام شده، می‌بایست قرارداد پرداخت خودکار خود را لغو نموده و مجددا مراحل فعال‌سازی را انجام دهید. همچنین مشخصات مالکِ حساب اعلام شده با مشخصات صاحب پنل سرویس ADSL، باید یکسان باشد.

شما می‌توانید هر زمان که تمایل به پرداخت خودکار نداشتید، این امکان را از قسمت درخواست‌ها غیرفعال کنید و در صورت تمایل مجددا آن را فعال نمایید.

حداقل "سقف برداشت"، به‌صورت پیش‌فرض برابر با مبلغ نهایی فاکتور است. شما می‌توانید بصورت دستی، سقف برداشت را بیشتر انتخاب کنید تا در صورت افزایش قیمت احتمالی سرویس، همچنین عملیات "پرداخت خودکار" صورت پذیرد.