اینترنت سازمانی VPN تلفن سازمانی پیامک سرور اختصاصی میزبانی سرور طراحی مرکزداده
تلفن ثابت سازمانی (VoIP)

تلفن ثابت سازمانی (VoIP)

None

 

 

تلفن ثابت سازمانی (آسیاتل)

 

سرویس تلفن ثابت سازمانی (VoIP)، راهکار جامع ارتباطی بر بستر اینترنت و IP است که بر پایه زیرساخت‌های امن شرکت آسیاتک و مبتنی بر فناوری سیپ‌ترانک (SIP Trunk) بنا شده است. آسیاتل این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر اینترنت و با پروتکلVoIP برقرار کنند و با هر شماره تلفنی در ایران و جهان تماس گرفته و از کیفیت بالای مکالمات لذت ببرند. با بهره‌گیری از سرویس تلفن مبتنی بر اینترنت آسیاتک، بخش بزرگی از هزینه‌های ارتباطات سازمان‌ها کاهش می‌یابد و امکانات متعدد و ویژگی‌هایی نظیر مقیاس‌پذیری، مالکیت دائمی، جابه‌جایی آسان و یکپارچگی تمامی ابزارهای ارتباطی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

   

مزیت‌های آسیاتل

 
  • رفع محدودیت‌های مراکز مخابراتی در ارائه خط تلفن
  • مالکیت دائمی و قابلیت جابه‌جایی خط بدون تغییر شماره
  • تعرفه‌های اقتصادی برای انواع مکالمات برون شبکه‌ای
  • مکالمه رایگان درون شبکه‌ای بین مشترکین آسیاتل
  • امکان مکالمه با استفاده از اپلیکیشن موبایل
  • امکاناتی نظیر تماس کنفرانسی، بازگشت تماس و انتقال تماس‌ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته
 

سرشماره های متنوع آسیاتل

 

سرشماره استانی

۹۱۰۱xxxx + کد استان

سرشماره استانی

۹۱۳۰xxxx + کد استان

سرشماره کشوری

۰۹۴۲۲۰xxxxx



 
تعرفه‌های مکالمه آسیاتل
 
ردیف تعرفه و ویژگی‌ها تلفن استانی تلفن کشوری
۱ قابلیت جابجایی داخل استان داخل کشور
۲ فرمت ****+۹۱۰۱+کد استان *****۰۹۴۲+۲۰
۳ هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استان (ریال) ۴۵ ۱۰۰
۴ هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی (ریال) ۳۳۰ ۱۰۰
۵ هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه (ریال) ۶۲۵ ۶۲۵
۶ هر دقیقه مکالمه آسیاتل به آسیاتل (ریال) ۰ ۰
۷ هر دقیقه مکالمه ثابت به بین الملل *بنا بر هر کشور متفاوت می­‌باشد


 

روش‌های استفاده از آسیاتل

 

اپلیکیشن

استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن ثابت بر بستر اینترنت (VoIP)

آنالوگ

استفاده از تلفن های آنالوگ (با استفاده از یک دستگاه ATA در مسیر مودم و تلفن آنالوگ)

آی‌پی‌فون

استفاده از IP-Phone با پشتیبانی از پروتکل SIP

 
نکته:
برخورداری از یکی از سرویس‌های ارتباطی شرکت آسیاتک (ADSL، TD_LTE، OWA و VDSL) و پهنای باند اختصاصی جهت خرید و برقراری سرویس‌های آسیاتل الزامی است.


 

برخی از همراهان آسیاتک

 

 

 
تلفن ثابت سازمانی (VoIP)