سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان

به همت آسیاتک؛ سرعت اینترنت در کازرون به ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه رسید


به گزارش روابط عمومی آسیاتک؛ پروژه ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH)  این شرکت به ۲۹ هزار خانوار در کازرون، با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

آیین افتتاح پروژه اتصال منازل و کسب‌وکارهای شهرستان کازرون به اینترنت پر سرعت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) آسیاتک، صبح امروز، پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ با حضور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از مسئولان شهرستان کازرون و مدیران شرکت آسیاتک در آموزشگاه فاطمه زهرا این شهرستان برگزار شد. به این ترتیب، ۲۹ هزار خانوار ساکن کازرون می‌توانند از این پس، تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه از خدمات اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) آسیاتک بهره‌مند شود. 
در بخش دیگری از مراسم امروز، فناوری نوین در اجرای پروژه زیرساختی اتصال این شهرستان به فیبر نوری و استفاده از دستگاه ترنچر در آن، به مسئولان و مدیران کازرون معرفی شد. گفتنی است، آسیاتک برای اجرای این پروژه بیش از ۱۳۵میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.
آسیاتک اردیبهشت سال جاری نیز از پروژه اتصال شهرستان چالوس به اینترنت پر سرعت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) رونمایی کرد و به این ترتیب، سرعت اینترنت در این شهرستان  به ۹۳۰ مگابیت بر ثانیه افزایش یافت و بیش از ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش آن قرار گرفتند. مهر سال گذشته، مهندس محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک در جریان مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری در مازندران اعلام کرده بود: «طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ارتباطات منعقد شده است، یک میلیون خانوار توسط این شرکت از پروژه اینترنت پر سرعت برخوردار می‌شوند.» وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز تاکید کرده بود: « با اجرای این طرح، سرعت اینترنت تا ۱۰۰ برابر وضعیت کنونی ارتقاء می‌یابد.»