به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال دادههای آسیاتک؛ این شرکت به دلیل تعامل موثر با مشتریان و رقابتپذیری در ارتقای خدمات، موفق به کسب برترین رده این ارزیابی و تندیس زرین هفتمین دوره همایش ملی کیفیت شد .
هفتمین دوره همایش ملی کیفیت با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، سهشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
«آشنایی با روشهای جهانی تعامل با مشتریان با رویکرد ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات»، «رقابتپذیری در ارائه محصولات از لحاظ کیفیت، قیمت، زمان و سرویسدهی مطلوب»، «راهبرد "رونق تولید" با "ارتقای کیفیت" و رفع موانع تولید»، «اشاعه فرهنگ کیفیت و حمایت از تولیدات و خدمات با کیفیت»، از جمله محورهای این همایش بود.
در همین راستا و براساس ارزیابی صورت گرفته از شرکت انتقال دادههای آسیاتک با حضور مسئولان و مقامهای دولتی و بخشهای خصوصی تقدیر شد.