سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان

آسیاتک جایزه زرین هفتمین دوره همایش ملی کیفیت را کسب کرد


به‌ گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ این شرکت به دلیل تعامل موثر با مشتریان و رقابت‌پذیری در ارتقای خدمات، موفق به کسب برترین رده این ارزیابی و تندیس زرین هفتمین دوره همایش ملی کیفیت شد .
هفتمین دوره همایش ملی کیفیت با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
«آشنایی با روش‌های جهانی تعامل با مشتریان با رویکرد ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات»، «رقابت‌پذیری در ارائه محصولات از لحاظ کیفیت، قیمت، زمان و سرویس‌دهی مطلوب»، «راهبرد "رونق تولید" با "ارتقای کیفیت" و رفع موانع تولید»، «اشاعه فرهنگ کیفیت و حمایت از تولیدات و خدمات با کیفیت»، از جمله محورهای این همایش بود. 
در همین راستا و براساس ارزیابی صورت گرفته از شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با حضور مسئولان و مقام‌های دولتی و بخش‌های خصوصی تقدیر شد.