آسیاتک در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت، به دلیل اجرای مدل ارزیابی موفقیت پایدار سام و ارائه گزارش خود ارزیابی مورد تقدیر قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال دادههای آسیاتک؛ این مراسم به همت انجمن مدیریت کیفیت ایران، با محور معرفی مدل ارزیابی موفقیت پایدار سام، بررسی تاثیر کیفیت در سازمانها و انطباق با کیفیت در 22 آبان سال جاری برگزار شد، شرکتهای آسیاتک، بارز و آروا نسبت به اجرای آزمایشی این مدل اقدام کردند و با ارائه نتایج خود ارزیابی و تطابق با معیارهای کیفیت به انجمن مذکور موفق به کسب به لوح تقدیر روز ملی کیفیت شدند.
آسیاتک در سالهای گذشته نیز تندیس جایزه کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات را دریافت کرده بود.